החברה מייבאת מגוון משטחי גומי (אריחים/יריעות)מקצועיים לחדרי כושר.
המשטחים עמידים בשחיקה גבוהה ומתאימים לאזורים בעלי נפח תעבורה גדול.

החברה מייבאת מגוון משטחי גומי (אריחים/יריעות)מקצועיים לחדרי כושר.
המשטחים עמידים בשחיקה גבוהה ומתאימים לאזורים בעלי נפח תעבורה גדול.

משטחי גומי

בכל מקום בו יש ילדים או יש סכנת פציעה, יש אחריות להתקנת משטח גומי ייעודי. בחדרי כושר הדבר בולט מאוד ואפילו משמש חלק אינטגרלי מהאימון
כשנכנסים לחדר, הדבר הראשון אליו שמים לב הוא הרצפה. הריצוף הוא משהו שמושך את העין, אך לא תמיד הוא בטיחותי ויש צורך בתחלופות. במקומות בהם יש סכנה לנפילה או שצריך ריכוך כלשהו, יש צורך בהתקנת משטחי גומי ייעודיים שיהפכו את המקום להרבה יותר בטוח. במקומות כדי ג'ימבורי, מגרשי ספורט, גנים ציבוריים לילדים וכמובן, חדרי כושר, אי אפשר להציב ריצוף רגיל שעלול להישבר או שהילד עלול להיפגע ממנו, אלא הרכבת משטחי גומי מיוחדים המתאימים לפעילות המתרחשת במקום.
במקום כמו חדר כושר יש הרבה מאוד מכשירים כבדים ומשקולות. מרביתם יצרו נזק גם אם לא יפלו, אלא אם פשוט יעמדו במקום אחד זמן רב. המשקל הרב שמופעל על הריצוף יגרום בסופו של דבר לסדקים ופיצוצים, מה שיגרום לחדר הכושר להיראות מוזנח ועלוב. עם משטח גומי לחדר כושר, הסדקים לא ייראו, וגם במקרה של נפילות, הרצפה לא תרגיש שום דבר.

 

מניעת החלקה

בחדרי כושר גם מתאמנים אנשים בעזרת המשטח, בפעילויות כמו יוגה, מתיחות, שכיבות בטן ופילאטיס. משטחי גומי לחדר כושר הוא חלק אינטגרלי מהפעילות הנעשית והיא חובה בכל חדר כושר. בנוסף, משטח גומי לחדר כושר ימנע גם החלקה. לא מעט זיעה ניגרת במהלך הפעילות ובשילוב עם ריצוף רגיל, יש סכנת החלקה גדולה. לכן, החשיבות של משטחי הגומי היא גדולה.
משטחי גומי הם גם פרקטיים מאוד היכן שיש ילדים. ג'ימבורי או גני ילדים הם גם מקומות המועדים לפורענות וילדים רבים נוטים להיפצע במקומות שאינם ממוגנים כמו שצריך. הצבת משטחי גומי היכן שיש מתקני ילדים יכולים לעזור מאוד להורים המודאגים.
משטחי הגומי נעשים היום מחומרים ידידותיים לסביבה והם אינם עושים נזק כמו הרבה מאוד מהחומרים מהם היו עושים משטחים בעבר. כל המשטחים עמידים בכל פגעי מזג האוויר, וזה אלמנט חשוב מאוד במזג האוויר הקיצוני בישראל. במהלך מרבית השנה יש בישראל חום קיצוני ובמשך שלושה או ארבעה חודשים אנחנו חווים גשמים עזים וקור. לכן, כשמציבים אלמנט קבוע, חשוב שהוא יוכל להחזיק הרבה שנים.

 

עמידות וקשיחות

דבר נוסף שהוא חשוב מאוד הוא עמידות במיוחד כשמדובר על משטח גומי לחדר כושר. המשטחים נועדו לספוג נוזלים ולעמוד במכות די גדולות, והם עמידים מאוד. כאשר מתקינים משטח גומי, לא יהיה צורך להחליף אותו מדי שנה, אלא אחת לכמה שנים בלבד.
השימוש במשטחי גומי הפך פופולארי מאוד בשנים האחרונות ואנחנו רואים הרבה מאוד גני ילדים, פארקים, חדרי כושר ומתנ"סים אשר כוללים בתוכם משטח אשר נועד להגן על הילדים. המשטחים באים במגוון צבעים ויכולים להתאים לכל לקוח על פי העדפותיו. זה אומנם עדיין לא חובה, אך יש הרגשה של אחריות כאשר שמים משטח גומי במקומות מסוכנים, ולכל אחד שדואג לילדיו או לבריאותו, צריך להיות איכפת מהנושא. שמים את הילדים לשחק רק במקומות שכוללים משטחי גומי מגינים.