ריצוף פי.וי.סי לרצפה, גומי ולינוליאום מיוצר באריחים וגלילים. החיפויים עומדים בתקני שחיקה מחמירים, עמידים בכימיקלים ואנטי סטטיים בדרגות שונות. חיפויים אלו מיושמים בבתי חולים, מעבדות, חנויות, מבני ציבור, אולמות ספורט, חדרי כושר, חדרי מחול ועוד.

ריצוף פי.וי.סי לרצפה, גומי ולינוליאום מיוצר באריחים וגלילים. החיפויים עומדים בתקני שחיקה מחמירים, עמידים בכימיקלים ואנטי סטטיים בדרגות שונות. חיפויים אלו מיושמים בבתי חולים, מעבדות, חנויות, מבני ציבור, אולמות ספורט, חדרי כושר, חדרי מחול ועוד.

רצפת pvc

עיצוב חדר כולל כל אלמנט בחלל הפתוח, כולל הרצפה. שטיחי pvc מעוצבים יכולים להוסיף המון לחדר ולהוות את הבסיס לעיצוב המושלם
עולם העיצוב הוא עולם שאף פעם אינו נח. תמיד יש חידושים, הפתעות וטרנדים שסוחפים את המעצבים וגורמים לכך שהתחום הוא מאוד דינמי ותזזיתי. אלמנט אחד שתמיד דורש עדכונים וביצוע מושלם הוא דווקא הרצפה. ריצוף בית עסק הוא עניין די מסובך שעלול להגיע למחיר גבוה מאוד, ריצוף מחדש צריך לכלול תכנון וביצוע מושלם. הרצפה היא החלק הכי גדול ובולט בכל חדר ואם היא תהיה מעוצבת בצורה יפה ומושכת, זה הבסיס לעיצוב מושלם.
אחד הפתרונות המעניינים ביותר בתחום הריצוף הוא שטיח pvc מעוצב שיכול לשדרג בכמה דרגות את רצפת המשרד או בית העסק. שטיחי פי וי סי עשויים מחומר מיוחד שהוא מעט רך יותר מהרצפה, המחירים שלהם מאוד אטרקטיביים וניתן לשחק איתם ולעצב אותם בכל עיצוב שנרצה. החומר סופג היטב את ההדפסים והצבעים וגם כמות גדולה של נעליים ביום יום לא תפגע בריצוף, אם מדובר בעבודה איכותית.

 

אפשרויות בלתי מוגבלות

כשמחפשים שטיחי פי וי סי צריך לדעת שהאפשרויות הן כמעט בלתי מוגבלות. אפשר לצבוע באיזה צבע שרוצים, להדפיס מה שרוצים ואפילו לרצף רק חלק מבית העסק. אנחנו רואים לא מעט שטיחי פי וי סי לרצפה במקומות כמו מכוני כושר, משרדים מעוצבים ואפילו מקומות ג'ימבורי לילדים. במכוני כושר ובג'ימבורי למשל, משתמשים בפי וי סי צבעוני ומשוגע, ובמשרדים בצבעים מונוטוניים ומכבדים יותר. ישנם אפילו בתי עסק, וגם אנשים פרטיים, שאוהבים להדפיס תמונה על הריצוף ולהוסיף מימד משוגע ואחר.
לאור העובדה שאפשר לעצב חללים קטנים וגדולים כאחד, התמחור של שטיחי pvc נקבע לפי גודל. יש מגוון רחב של מוצרים וטווחים ולכן כשמתעניינים בשטיחי pvc לרצפה מחיר ועלויות צריך לברר תמחור עם הדפס וצבע, לפי גדלים שונים ולפי איכות באופן כללי. כשבוחרים עיצוב וגודל, כדאי מאוד להתייעץ עם איש מקצוע ותיק ומנוסה שיוכל לעשות את העבודה משלב התכנון ועד שלב הגימור. מדובר בהתקנה לא פשוטה עם יכולת דיוק, ואדם לא מקצועי או לא מנוסה יכול לעשות נזק לא פשוט.

 

חלק ממיתוג ונראות

רצפת pvc משודרגת וממותגת יכולה להעניק לוק שונה לחלוטין לכל בית עסק ולשדר מה שבעל העסק רוצה. אם הכיוון הוא צבעוני ופונה לילדים, אפשר לייצר רצפה צבעונית ומשוגעת. אם הכיוון הוא מונוטוניות, של משרד רואי חשבון או עורכי דין, גם זה אפשרי בעזרת שטיח pvc אפור או חום.
שדרוג בית העסק יכול לבוא בהרבה מאוד צורות ודרכים שונות, וזה כולל ריהוט וסידור של אלמנטים עיצוביים כאלו ואחרים. אפילו מכשירי חשמל ואלמנטים פרקטיים אחרים הפכו בשנים האחרונות גם למעוצבים יותר. זה רק טבעי שאפילו הרצפה שלנו תהיה מעוצבת ותהווה אלמנט לנוי וליופי. כשמדובר בבתי עסק, הכל עניין של מיתוג ושל נראות, ולכן, שטיחי פי וי סי שמחירם לא גבוה במיוחד, יכולים לספק תוספת כוח משמעותית מאוד מבחינת הנראות של מקומות הזקוקים לצבע כמו מכוני כושר, בתי קולנוע ומקומות בילוי לילדים וטף.